Loading...

REGULAMIN

 

 

INFORMACJE

  1. Właścicielem sklepu internetowego LUA – www.lua.com.pl jest SAWART STUDIO Maciej Sawicki, firma zarejestrowana w Gorlicach przy ul. Sikorskiego 64, 38-300, NIP: 7382052464, REGON: 368921918.
  2. Dokonując zakupów w serwisie internetowym www.lua.com.pl , zawierana zostaje umowa z SAWART STUDIO na warunkach handlowych określonych w niniejszym regulaminie.
  3. Wszystkie treści zawarte na stronie internetowej i fanpagach, jak i znak towarowy LUA objęte są ochroną Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Produkty prezentowane na stronie zawierają podatek według aktualnie obowiązującej stawki VAT.
  5. Zamówienia mogą być składane przez Klienta poprzez stronę internetową www.lua.com.pl, większe realizacje na zamówienie można składać poprzez mail: sklep@lua.com.pl lub telefonicznie: +48 509 616 770, +48 535 010 697.
  6. Produkty prezentowane w polskiej wersji językowej strony, dostępne są w całej Polsce. Możliwość wysyłki za granicę istnieje jedynie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

PRODUKTY

  1. Niektóre kwiaty mogą nieznacznie różnić się od siebie wielkością.
  2. Niektóre produkty mogą być w danym momencie niedostępne, pomimo, że na stronie istnieje możliwość ich zakupu. W takim przypadku rezerwujemy sobie prawo do ich zastąpienia produktem podobnym, bądź o podobnej wartości i jakości.
  3. W przypadku, gdy nie będzie możliwości zrealizowania zamówienia, bądź jego części, Klient zostanie poinformowany o tym, a zapłata zostanie zwrócona, nie później niż w przeciągu 7 dni od dokonanej płatności.
  4. LUA zapewnia stan, jak na zdjęciach produktowych bukietów róż mydlanych. Mogą nieznacznie różnić się odcieniem lub wyglądem. Róże mydlane we flower-boxach sprzedawane są w postaci główek róż.
  5. Produkty sprzedawane są na ilość kwiatów, nie na wielkość pudełka. Widoczne przestrzenie między kwiatami nie są powodem do reklamacji.
  6. Róże zamknięte są w pudełku, które dodatkowo jest zabezpieczone folią prezentową oraz plombą w celach estetycznych oraz higienicznych. Między pudełko a folię wkładana jest karteczka z dedykacją.
  7. Róże mydlane nie mogą być wystawiane na zbyt długą ekspozycję świetlną. Wszelkie wyblaknięcia czy uszkodzenia nie są powodem do reklamacji.
  8. Róże mydlane mogą zmieniać swoją barwę wraz z upływem czasu, szczególnie kolor może stawać się mniej intensywny, nie może to być przyczyną reklamacji.

 

ZAMÓWIENIA / PŁATNOŚCI

  1. Składając zamówienie poprzez stronę internetową www.lua.com.pl podawane są zrozumiałe komunikaty wyjaśniające jak przejść do następnego etapu w celu dokonania zamówienia. Przy składaniu zamówienia wymagamy podania swoich danych osobowych, numeru kontaktowego, a także adresu pod który ma zostać dostarczona przesyłka. W przypadku paczkomatu należy również podać numer paczkomatu, numer telefonu oraz adres email. Dane osobowe będą potrzebne do wystawienia faktury zakupowej. W celu wystawienia faktury na firmę prosimy wpisać pełną nazwę firmy oraz NIP firmy.
  2. Zamówienie można składać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia są realizowane w dniach roboczych w godzinach 9 do 17.
  3. Przy procesie płatności serwisy, z których korzystamy wymagają podania danych płatniczych.
  4. Składając zamówienie poprzez stronę internetową płatności dokonywane są za pomocą kart płatniczych (akceptujemy wszystkie karty Visa i Mastercard), a także systemów płatności on-line FONDY i PayPal. Istnieje możliwość tradycyjnego przelewu bankowego, realizacja zamówienia jest dokonywana po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
  5. Płatności realizowane za pomocą systemu płatniczego PayPal pobierają odpowiednią dla siebie prowizję (2,9% dla PayPal). Prowizją obciążony jest klient a taka informacja widnieje przy zamówieniu. Płatność za pomocą systemu FONDY jest bez prowizji.
  6. Wszystkie ceny na stronie są cenami brutto. Jedynie wysyłka za pomocą Poczty Polskiej jest zwolniona z podatku VAT.
  7. Nie realizujemy pojedynczych zamówień telefonicznych. Wyjątkiem są jedynie większe zamówienia i różnego rodzaju zlecenia np. na wesele. Składając zamówienie poprzez telefon, bądź mail, środki pieniężne należy przelać na numer konta 92 1240 1561 1111 0010 1331 5354, podając w tytule numer zamówienia. Realizacja takiego zamówienia może zostać dokonana dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie.
  8. Wszystkie dane, które zostają podane w naszym serwisie są w pełni chronione. Używana jest technologia SSL, zapewniająca najwyższe standardy bezpieczeństwa.
  9. W przypadku nie opłacenia przez Klienta zamówienia od razu po jego złożeniu, zamówienie otrzymuje status: Oczekiwanie na płatność. Na zaksięgowanie płatności czekamy 7 dni, po tym okresie czasu zamówienie jest automatycznie usuwane.
  10. Aby dostawa mogła być zrealizowana na następny dzień, zamówienie należy opłacić najpóźniej do godziny 10 dnia poprzedzającego i do tej godziny informacja ta musi zostać przekazana do firmy.
  11. Jeżeli życzeniem nadawcy jest, aby odbiorca był poinformowany, kto jest nadawcą przesyłki, może wpisać wiadomość i podpisać ją w odpowiednim polu „Podpis”. Wiadomość oraz podpis zostaną dołączone do kwiatów. Jeżeli podpis nie zostanie zapisany przez nadawcę w tym polu, przesyłka pozostaje anonimowa.
  12. Liścik w bukietach ze względów higienicznych wkładane są między pudełko a folię prezentową.
  13. Klient zamawiając prezenty zawierające alkohol i/lub wyroby tytoniowe, oświadcza, że jest pełnoletni oraz zamawia te Produkty dla osoby pełnoletniej. Złożenie zamówienia na prezent z alkoholem jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 28.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych.

 

DOSTAWA

  1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu.
  2. Podczas procesu zakupowego należy wybrać dostępną opcję dostawy.
  3. Przesyłkę dostarcza kurier, bądź można ją odebrać samemu w paczkomacie.
  4. Godzina doręczenia jest zależna od firmy kurierskiej.
  5. Doręczenie odbywa się od poniedziałku do piątku.
  6. Dostawa w sobotę jest płatna 40 zł brutto.
  7. Dostawa w niedzielę jest niedostępna.
  8. Za ewentualne opóźnienia odpowiedzialne są firmy kurierskie.
  9. W przypadku nieobecności odbiorcy, produkt należy odebrać w punkcie odbiorów zlokalizowanym w awizo.
  10. W przypadku nieobecności odbiorcy podczas dostawy, nie jest możliwe, aby w tym samym dniu roboczym kurier doręczył przesyłkę ponownie.
  11. Kurier nie ma obowiązku skontaktować się z odbiorcą przed dostawą.

 

REKLAMACJE

  1. LUA odpowiada wobec Klienta za niezgodność towaru z umową sprzedaży, w szczególności w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacje możliwe są w następujących sytuacjach:
    a) przesyłka nie zostanie doręczona, bądź będzie zniszczona,
    b) zamówienie nie będzie odpowiadało wybranemu przez Klienta produktowi na stronie.
    W przypadku niedostarczenia przesyłki niezbędne w procesie reklamacyjnym jest pisemne oświadczenie adresata o zdarzeniu.
  3. W sytuacji niedostarczenia przesyłki z winy kuriera, wydajemy dokumenty niezbędne, aby Klient złożył w swoim imieniu roszczenie reklamacyjne do firmy kurierskiej. Jako LUA dopełniając wszystkich danych zawartych w umowie z Klientem, nie ponosimy odpowiedzialności w sytuacji wystąpienia winy wyłącznie po stronie kuriera.
  4. Odstąpienie od umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, jest wyłącznie możliwe maksymalnie do 14 dni od momentu otrzymania paczki od kuriera. Produkt należy wysłać na własny koszt, starannie zapakowany na adres siedziby firmy LUA wraz z dołączeniem formularza odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu. Produkt musi być oryginalnie zapakowany w folię razem z plombą inaczej odstąpienie od umowy nie jest możliwe. To czy produkt był otwierany będzie sprawdzane i na tej podstawie będzie wystawiona decyzja o zwrocie pieniędzy. Produkt, który był otworzony z folii nie jest możliwy do zwrotu, gdyż produkty te posiadają terminy przydatności, są realizowane pod konkretne zamówienie oraz przede wszystkim są produktami kosmetycznymi podlegającymi odpowiednim zasadom higieny co oznacza, że nie da się ich wykorzystać w przypadku zwrotu.
  5. W przypadku roszczenia o zwrot pieniędzy z uwagi na stan samych kwiatów, zwracamy wyłącznie koszty kwiatów, bez kosztów pudełka. Jeżeli Konsument domaga się zwrotu całości kosztów, musi odesłać pudełko odpowiednio zabezpieczone, w nieuszkodzonym stanie na adres zwrotny.
  6. W celu udokumentowania niezgodności towaru z umową, należy do 5 godzin po odebraniu przesyłki wysłać na adres mailowy zdjęcie produktu. W przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.
  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za błąd w druku przy przygotowaniu treści liściku, bądź ucięcie części treści, jeżeli przekraczała 200 znaków.
  8. Reklamacje należy złożyć na email: biuro@lua.com.pl.
  9. LUA odpowiada finansowo wyłącznie do wartości zamówienia.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług poprzez Serwis Internetowy www.lua.com.pl.
  2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest przedsiębiorstwo Sawart Studio Maciej Sawicki z siedzibą w Gorlicach NIP 7382052464.
  3. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
  4. Korzystając z usług LUA, klient zgadza się na dobrowolne podanie danych nadawcy i odbiorcy niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane osobowe będą przetwarzane przez Sawart Studio do:a) Na podstawie art. 6 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
  • do realizacji zamówienia,
  • odpowiedzi na zapytania,
  • archiwizacji,
  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.b) Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu:
  • marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta,
  • organizowania i przeprowadzania konkursów oraz innych akcji marketingowych,
  • dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń,
  • prowadzenia analiz jakości technicznej świadczonych usług i sprzętu.c) Na podstawie wyrażonej zgody:
  • marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych LUA oraz marketingu bezpośredniego produktów lub usług podmiotów współpracujących, przy czym dane osobowe klienta nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Marketing bezpośredni może być realizowany za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. SMS, MMS, e-mail), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. tablet) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. programów służących do automatycznego wysyłania e-maili),
  • marketingu bezpośredniego opartego na analizie danych dotyczących np. przeglądanych podstron na stronie www.lua.com.pl,
  • analiz preferencji lub zainteresowań klienta, analiz oglądalności lub rozwoju świadczonych usług w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie przez Administratora danych z urządzeń, którymi klient posługuje się podczas korzystania ze strony internetowej (np. z komputera, urządzeń mobilnych). Na podstawie tworzonego profilu klienta Administrator może: (i) dostosować świadczone usługi do indywidualnych zainteresowań klienta lub (ii) zaproponować spersonalizowaną ofertę.W wymienionych powyżej celach Administrator będzie przetwarzał dane dotyczące:
  • ilości sprzedawanych towarów przez klienta oraz korzystania z informacji dostarczanych drogą elektroniczną (np. strona internetowa). Administrator nie będzie przetwarzać szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 RODO.
  • dokonania weryfikacji wiarygodności płatniczej klienta w oparciu o informacje zawarte w bazie danych Administratora.
  • dane osobowe nadawcy podlegają szczególnej ochronie i nie są ujawniane osobom trzecim, w tym odbiorcy przesyłki. Administrator danych zapewnia środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
  • dane osobowe nadawcy są wykorzystywane przede wszystkim do kontaktowania się z nim w ramach realizacji zamówienia. Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:a) po sprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji)
    b) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących LUA
    c) wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych)
  1. W przypadku zamówień zagranicznych dane nadawcy są wymagane, ponieważ niektóre oddziały mogą odmówić realizacji zamówienia niezawierającego tych danych.
  2. Kategoriami odbiorców danych są: partnerzy handlowi, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, firmy archiwizujące dokumenty, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych), firmy hostingowe.
  3. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
  • poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
  • poprzez gromadzenie plików “cookies”.
  • poprzez informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
  1. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
  2. Klientowi przysługuje prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia danych osobowych przekazanych LUA. W szczególności klientowi przysługują prawa do:
  • dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania,
  • sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
  • żądania od Administratora usunięcia danych,
  • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,
  • przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego,
  • wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia przepisów,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
  • uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
  1. Prawa powyższe można zrealizować poprzez zgłoszenie takiej dyspozycji:
  • mailowo na adres biuro@lua.com.pl.
  • telefonicznie pod numerem 509 616 770.
  •  korespondencją tradycyjną na adres: Sawart Studio Maciej Sawicki Sikorskiego 64, 38-300 Gorlice
  1. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.lua.com.pl Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
  • Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Wpisz swój email. Dostaniesz na maila link do utworzenia nowego hasła.
Nie udostępniamy nikomu Twoich danych.
0