Loading...

​Zgłoszenie reklamacyjne

Produkty nie podlegające reklamacji to produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Każdy bukiet minimalnie różni się od tego na zdjęciu, ponieważ jest to produkt hand made, np mniejsza kokardka czy też drobne nie równości na pudełku nie są powodem do reklamacji. Drobne przestrzenie między różami również nie są powodem do reklamacji, ponieważ cena bukietu jest liczona od ilości róż w pudełku, które są z góry ustalone i niezmienne.

Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce przez formularz reklamacyjny, następnie wysłaniu produktu wraz z opisem reklamacji, (prosimy od dołączenie dowodu zakupu – paragon lub faktura) na adres biura firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Zwrot towaru:

Odstąpienie od umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, jest wyłącznie możliwe maksymalnie do 14 dni od momentu otrzymania paczki od kuriera. Produkt należy wysłać na własny koszt, starannie zapakowany na adres siedziby firmy LUA wraz z dołączeniem formularza odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu. Produkt musi być oryginalnie zapakowany w folię razem z plombą inaczej odstąpienie od umowy nie jest możliwe. To czy produkt był otwierany będzie sprawdzane i na tej podstawie będzie wystawiona decyzja o zwrocie pieniędzy. Produkt, który był otworzony z folii nie jest możliwy do zwrotu, gdyż produkty te posiadają terminy przydatności, są realizowane pod konkretne zamówienie oraz przede wszystkim są produktami kosmetycznymi podlegającymi odpowiednim zasadom higieny co oznacza, że nie da się ich wykorzystać w przypadku zwrotu.

Prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zgodnie z “Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”,(Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Rezygnacja może być częściowa lub z całego zamówienia.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do zwrotu nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument (Konsument w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego).

Konsument zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (oryginał paragonu lub faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

Uwaga: Sklep LUA nie odbiera żadnych przesyłek pobraniowych.

UWAGA: Prosimy, aby Klient poinformował LUA uzupełniając formularz zwrotu towaru i przesłanie go na adres e-mail: sklep@lua.com.pl do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot nie będzie rozpatrywany bez dołączonego formularza zwrotu oraz dowodu zakupu.

Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu

  • Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Wpisz swój email. Dostaniesz na maila link do utworzenia nowego hasła.
Nie udostępniamy nikomu Twoich danych.
0